TAG Heuer, Google a Intel spájajú svoje sily – pracujú na nových smart hodinkách

Autor: Marek Poleč | 23.3.2015 o 17:58 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  117x

Vážené dámy a páni, rok 2015 je rokom prelomovým. Stierajú sa rozdiely medzi klasickými a inteligentnými, tzv. smart hodinkami. Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou.

Amerika dobíja Švajčiarsko a Švajčiarsko víta Silicon Valley s otvorenou náručou. Prežijú klasické hodinky tak ako ich poznáme dnes, alebo zaniknú a ostanú nám na ne iba spomienky?


TAG Heuer CEO (a LVMH Watch Division President) Jean-Claude Biver by Vám o tom vedel rozprávať. Nová éra sa týka väčšiny významných výrobcov klasických hodiniek a TAG Heuer by sa rád postavil d prvej línie. Významný švajčiarsky hodinár urobil krok, ktorý nemožno vrátiť späť. Ide o veľa. Spoločnosť vstupuje na neprebádané teritórium, pričom prichádzajú do úvahy iba dva scenáre.

Zachová si spoločnosť TAG Heuer svoju tvár a stane sa ešte populárnejšou? Alebo sa od nej spotrebitelia začnú odvracať a skôr sa budú zaujímať o klasické hodinky tradičných výrobcov? Ak sa na túto situáciu pozrieme pragmaticky, všetko nám dáva logický zmysel. TAG Heuer má povedomie o značke a súvislosť s relatívne dostupným luxusom, Intel má tie najlepšie skúsenosti z výroby čipov, a Google má silný, mobilný operačný softvéru Android Wear.
 


Podrobnosti o nových smart hodinkách zatiaľ nie sú známe, ale podľa tlačovej správy z TAG Heuer je cieľom vytvoriť smart hodinky, ktoré povýšia kategóriu inteligentných hodiniek na vyšší level. Ďalej si treba uvedomiť, že hodinárske odvetvie nezahŕňa iba zberateľov veteránov a netradičných hodiniek. Existujú milióny batériou poháňaných quartz hodiniek, ktoré sa veľmi dobre predávajú. Možno preto očakávať, že nový druh luxusných smarthodinek spotrebitelia iba uvítajú.


Zdroj: tagheuer.com

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?